Liity jäseneksi

Kehräämö ry:n jäsenenä pääset vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan, päätöksiin ja ennenkaikkea auttamaan kodittomia kissoja. Halutessasi voit osallistua yhdistyksen toimintaan aktiivisesti.

Hallituksen jäsenet valitaan varsinaisten jäsenten joukosta. Kannatusjäsenillä on läsnäolo- ja puheoikeus yhdistyksen kokouksissa. Vuosikokoukset kutsutaan virallisesti koolle Kehräämö ry.n kotisivuilla.

Jäsenmaksut vuodelle 2023:

Varsinainen jäsen  20€  (vuosimaksu)

Kannatusjäsen 50€

Toimitettuasi liittymishakemuksen, lähetämme tilinumeron, johon voit maksaa jäsenyytesi/kannatusjäsenyytesi. Jäsenmaksu tulee maksaa kahden viikon kuluessa hakemuksen lähettämisestä.

Jäsenille lähetetään jäsenkirje

Jäsenmaksu tulee olla maksettuna kolmea viikkoa ennen kevät-tai syyskokousta, jotta jäsen on kyseisessä kokouksessa äänioikeutettu.

Kevätkokous aika tammi-toukokuu

Syyskokous aika Syys-Joulukuu