Lahjoitukset

Ruoka- ja hiekkalahjoitukset

Ruokalahjoituksia voi tehdä esimerkiksi nettikauppojen kautta (mm. Zooplus, Musti ja Mirri, Peten koiratarvike) suoraan Kehräämölle. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai Facebook-sivujemme kautta, niin saat tarvittavat yhteystiedot toimitusta varten, voit myös kysyä lahjakorttikäytäntöämme.

Lapuan Mustissa ja Mirrissä sekä Lapuan eläinkauppa Vedenväessä on Kehräämö ry.n keräyspiste, mihin voit ostaa myymälästä haluamallasi lahjoitus summalla tai tuoda haluamaasi tavaraa sekä lipaskeräys. Valitettavasti resurssimme eivät anna myötä tällähetkellä pitää muita keräyspisteitä, mutta teemme senkin suhteen parhaamme.

Otamme kiitollisena vastaan meille lahjoitetut, käsityönä tehdyt tai muuten uudet tuotteet, joita voimme myydä Facebook ryhmämme huutokaupassa.

Hyväkuntoiset, siistit ja ajankohtaiset kirpputoritavarat ja -vaatteet ovat tervetulleita! Kirpputorilahjoituksia voit tarjota ottamalla yhteyttä messengerillä. Kirpputori vastaavamme on sinuun yhteydessä sen jälkeen.

Testamentti eläinsuojelun hyväksi

Käytämme testamenttivarat lahjoittajan toiveita kunnioittaen. Jokainen lahjoitus on meille arvokas.