Kehräämö ry:n kissat

Yleistä:

- Kehräämö ry:n kissat luovutetaan kulukorvausta vastaan ainoastaan sisäkissoiksi.

- Kissa tarvitsee useimmiten lajikumppanin asuintoverikseen.  Tulevassa  kodissa olisi hyvä  olla joko kissakaveri valmiina tai kodin tarjoaja voi adoptoida kaksi  / useamman kissan samaan aikaan Kehräämö ry:ltä. Välillä  kotia etsii myös parhaiten ainoana lemmikkinä viihtyviä kissoja.

- Kodissa tulee olla turvallinen ulkoilumahdollisuus: lasitettu parveke, verkotettu terassi, verkkotarha tms. Kehräämö ry:n kissat eivät ole tottuneet valjaisiin. Kissatarhan/lasitetun terassin tms lisäksi kissaa voi ulkoiluttaa myös turvallisissa, oikean kokoisissa, liivimallisissa valjaissa. Ulkoiluttajan tulee olla aikuinen ihminen.

- Kissat syövät Kehräämö ry:n sijaiskodeissa pääasiassa viljatonta- ja raakaruokaa. Tätä tapaa toivotaan tulevissa kodeissa jatkettavan.

- Osa Kehräämö ry:n kissoista on tottunut sijaiskodissa lapsiin ja koiriin.

Kissasta perittävä kulukorvaus muodostuu loishäädöistä, fiv / felv testistä, lääkärikäynneistä ( mm. sterilisaatio / kastraatio ) , lääkkeistä, vitamiinilisistä, ruuista, hiekoista, rokotuksista ja tunnistemerkinnästä.

Luovutushinnat:

Pennut

Leikattu,  sirutettu, fiv / felv testattu, madotettu x monta ja rokotettu tyttöpentu 290e paino yli 2kg, ikää vähintään 14 vkoa)

Leikattu, sirutettu,  fiv / felv testattu, madotettu x monta  ja rokotettu poikapentu 290e paino yli 2kg, ikää vähintään 14 vkkoa)

Kaksi pentua 550e

Aikuiset

- Leikattu, sirutettu, fiv / felv testattu,  madotettu x monta  ja rokotettu tyttö  230e

- Leikattu,sirutettu, fiv / felv testattu, madotettu x monta   ja rokotettu poika  230e

Jos harkitset kissan adoptoimista, tutustuthan sopimukseen sekä tutustumiskäyntitiedotteeseen.

Kuljetus järjestelyistä sovitaan erikseen.