Olethan muistanut maksaa jäsenmaksun. Jäsenmaksut vuodelle 2024
Varsinainen jäsen 20 € ja kannatusjäsen 50 €
Jäsenmaksun tulee olla maksettuna kolme viikkoa ennen kevät- tai syyskokousta, jotta jäsen on kyseisessä kokouksessa äänioikeutettu.

Hei ja kissamaisen mukavaa alkanutta vuotta 2021 kaikille.

Vuosi on lähtenyt käyntiin Alahärmän ison kissapopulaation viimeisiä " sitkeitä sissejä" loukkuun yrittäen sekä kevään tulevia tapahtumia   suunnittellen. Tekemistä riittää ja kaipaisimme joukkoomme vahvistusta. Mikäli juuri sinua kiinnostaisi lähteä toimintaamme mukaan, olethan yhteydessä :)

Vuoden vaihtumisen myötä on myös aika maksaa jäsenmaksu,
Kehräämö ry:n jäsenenä pääset vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan, päätöksiin ja ennenkaikkea auttamaan kodittomia kissoja.

Hallituksen jäsenet valitaan varsinaisten jäsenten joukosta. Kannatusjäsenillä on läsnäolo- ja puheoikeus yhdistyksen kokouksissa. Vuosikokoukset kutsutaan virallisesti koolle Kehräämö ry.n kotisivuilla.

Jäsenmaksut vuodelle 2021:

Varsinainen jäsen 20€ (vuosimaksu)

Kannatusjäsen 50€

Jäsenmaksun tilinumero, johon voit maksaa jäsenyytesi/kannatusjäsenyytesi on FI 73 4928 0010 1090 65 .

Kiitos jo etukäteen
Kati, Jonna ja Elina

Kehräämö ry:n kirppikselle pääset täältä

AJANKOHTAISTA

Sääntömääräinen Kevätkokous

KOKOUSKUTSU JA ESITYSLISTA LÄHETETTY SÄHKÖPOSTITSE JÄSENILLE l

08.06.2021
Klo 17-19
Ravintola Marian Talli,
Puistotie 3, 62100 Lapua

Asialista :

Kokouksessa pientä suolaista tarjolla. Sitovat ilmoittautumiset pe 4.6 .2021 klo 15 mennessä

Olethan muistanut maksaa jäsenmaksun.
Jäsenmaksut vuodelle 2021:
Varsinainen jäsen 20€ (vuosimaksu)
Kannatusjäsen 50€

Toimitettuasi liittymishakemuksen sähköpostiin, lähetämme tilinumeron, johon voit maksaa jäsenyytesi/kannatusjäsenyytesi. Jäsenmaksu tulee maksaa kahden viikon kuluessa hakemuksen lähettämisestä.

Jäsenmaksu tulee olla maksettuna kolmea viikkoa ennen kevät- tai syyskokousta, jotta jäsen on kyseisessä kokouksessa äänioikeutettu.

Tervetuloa

Lapualla 24.5.2021